Service Level Agreement (SLA)

Carthago ontwikkelt én beheert maatwerksoftware. Voor het beheer maken we afspraken in de vorm van een SLA (Service Level Agreement). Dit is een waardevolle aanvulling op de samenwerkingsovereenkomst. Hierin staan afspraken over het onderhoud van een applicatie en de support die wij daarnaast leveren. Hiermee ontzorgen wij onze opdrachtgevers en blijft de software in topconditie. Daarnaast wordt het duidelijk wat er verwacht wordt vanuit beide partijen en wordt de gewenste kwaliteit van de (toekomstige) opgeleverde software besproken en hoe deze wordt uitgevoerd.

Carthago en service level agreement

Deze overeenkomst stemmen we af op de specifieke eisen en wensen van onze opdrachtgevers. Afspraken worden gemaakt en op basis van deze overeenkomst worden de applicaties op periodieke basis gecontroleerd en kan er op korte termijn advies gegeven worden indien nodig. De service level agreement wordt niet gezien als doel op zich maar als rode draad door de samenwerking heen, waardoor er ruimte overblijft om af te wijken indien nodig. Bovendien houden wij de lange termijn ontwikkelingen in de gaten, zodat daar op kan worden ingespeeld. Door te blijven meten en te sturen kan er gewerkt worden naar een betere samenwerking waarin iedereen op elkaar is afgestemd.

Service level agreement voor security

Carthago biedt ook SLA’s specifiek voor security. Daarmee ontzorgen wij onze klanten op het gebied van applicatiebeveiliging & cybersecurity. Naast deze periodieke security scans denken wij ook mee met de lange termijn security visie, de realisatie daarvan en zijn wij sparringpartner voor o.a. Chief Information Security Officer (CISO). Een waardevolle toevoeging als security hoog op de prioriteiten lijst staat.

Zien wat een SLA van Carthago voor jouw bedrijf kan betekenen?

Onze andere werkwijze:

Projecten

Het beste team voor ieder project

Co-development

Optimaal benutten van capaciteit

Detachering

Hoog opgeleid, proactieve houding, snel ingewerkt en met de juiste kennis