Service Level Agreement (SLA)

Borgen van kennis, sparringpartner en goed beheer

Ontzorgen en software in topconditie

Carthago ontwikkelt én beheert maatwerksoftware. Voor het beheer maken we afspraken in de vorm van een SLA (Service Level Agreement). Hierin staan afspraken over het onderhoud en de support die wij leveren. Hiermee worden onze klanten ontzorgt en blijft de software in topconditie.

Deze overeenkomst stemmen we af op de  specifieke eisen en wensen van onze opdrachtgevers. Op basis van deze overeenkomst worden de applicaties op periodieke basis gecontroleerd en kan er op korte termijn advies gegeven worden indien nodig. Bovendien houden wij de lange termijn ontwikkelingen in de gaten.

Carthago biedt ook SLA’s specifiek voor security. Daarmee ontzorgen wij onze  klanten op het gebied van applicatiebeveiliging & cybersecurity.  Naast deze periodieke security scans denken wij ook mee met de lange termijn security visie, de realisatie daarvan en zijn wij sparringpartner voor o.a. Chief Information Security Officer (CISO).

Contact

Andere diensten

Projecten

Het beste team voor ieder project

Co-development

Optimaal benutten van capaciteit

Detachering

Hoog opgeleid, proactieve houding, snel ingewerkt en met de juiste kennis

Klantcases

Voor iedere klant de beste passende oplossing

Carthago ICT maakt gebruik van cookies om je ervaring te verbeteren. We gaan er van uit dat je hiermee akkoord gaat. Lees meer.