Home » Security Diensten » Security SLA
Carthago ontwikkelt én beheert maatwerksoftware. Voor het beheer maken we afspraken in de vorm van een SLA (Service Level Agreement). Dit is een waardevolle aanvulling op de samenwerkingsovereenkomst. Hierin staan afspraken over het onderhoud van een applicatie en de support die wij daarnaast leveren. Hiermee ontzorgen wij onze opdrachtgevers en blijft de software in topconditie. Daarnaast wordt het duidelijk wat er verwacht wordt vanuit beide partijen en wordt de gewenste kwaliteit van de (toekomstige) opgeleverde software besproken en hoe deze wordt uitgevoerd.
Carthago biedt een security SLA (Service level agreement) om applicaties periodiek te controleren en/of waarbij een van onze security experts altijd op korte termijn kan worden geraadpleegd. Naast de security scans die we eenmalig uitvoeren hebben onze opdrachtgevers namelijk steeds meer behoefte aan een vaste periodieke controle. Door een security SLA uit te voeren ontzorgen wij onze klanten op het gebied van applicatiebeveiliging & cybersecurity.
De overeenkomst stemmen we af op de specifieke eisen en wensen van onze opdrachtgevers. Op basis van deze overeenkomst worden de applicaties op periodieke basis gecontroleerd en kan er op korte termijn advies gegeven worden. Verder zal in deze security SLA informatie te vinden zijn over de gewenste kwaliteit en zal de samenwerking uitvoerig worden besproken. Hierdoor zorgen wij ervoor dat een opdrachtgever achteraf geen ongewenste verrassingen hoeft te verwachten. Dit is iets wat wij belangrijk vinden om opdrachtgevers alleen de beste oplossingen te kunnen geven.
Naast deze periodieke security scans denken wij ook mee met de lange termijn security visie, de realisatie daarvan en zijn wij sparringpartner voor de Chief Information Security Officer.
Ontwikkelingen op het gebied van security worden in de gaten gehouden en worden meegenomen in een advies. De uitvoering van dit advies kan tevens worden uitgevoerd door Carthago. De opdrachtgever kan verwachten dat onze experts mee denken, verantwoordelijkheid nemen en positief-kritisch zijn. Alleen zo worden de beste oplossingen gerealiseerd.
Carthago ICT maakt gebruik van cookies om je ervaring te verbeteren. We gaan er van uit dat je hiermee akkoord gaat. Lees meer.